Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

“Πυροτέχνημα η μήνυση Παππά σε βάρος μου για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από όσα κατέθετε ο κ. Καλογρίτσας”


  • “Για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας η μήνυση Παππά σε βάρος μου, για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από όσα κατέθετε τότε ο κ. Καλογρίτσας”.

  • Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε υπέρ της άρσης της ασυλίας μου – Δεν είχα αγωνία για την πρόταση της Επιτροπής γιατί δε διέπραξα κανένα αδίκημα”.

    Συνέντευξη στην ΕΡA Ορεστιάδας στην εκπομπή “Μικρόφωνο στον Έβρο” με τη δημοσιογράφο Μαρία Μανάκα, για την εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας για μη άρση της βουλευτικής μου ασυλίας, μετά τη μήνυση σε βάρος μου από τον πρώην Υπουργό Νίκο Παππά, την περίοδο που ήμουν Πρόεδρος της Προανακριτικής Επιτροπής που διερευνούσε τους χειρισμούς του, στην υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών.

*ΑΚΟΥΣΤΕ τη συνέντευξη ΕΔΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου